desktop-decofleur

Decofleur is een groothandel in droogbloemen. Deze droogbloemen kunnen door Decofleur worden geverfd of gebleekt. Tevens bieden zij droogboeketten en importeren ze exoten uit meerdere werelddelen.
Klanten vanuit heel Europa bestellen de producten onder andere via de webshop.

decofleur-oud

Voor

Bij een redesign van een drukbezochte webshop is het belangrijk om het nieuwe ontwerp nog enigszins te laten aansluiten bij het oude ontwerp. De vaste bezoekers zijn tenslotte een bepaalde kleurstelling, logo en indeling gewend. Aan de rechterkant wordt het oude ontwerp van Decofleur getoond. Op basis van dit oude ontwerp, de nieuwe gewenste functionaliteiten en hedendaagse trends in vormgeving zijn we tot een nieuw ontwerp gekomen.

decofleur-nieuw

Na

Het nieuwe ontwerp van Decofleur geeft een veel modernere indruk. Door meer beeldmateriaal te gebruiken, grotere lettertypes voor een betere leesbaarheid, frissere kleuren en een goede uitlijning is het nieuwe ontwerp een geslaagd redesign. Bij het nieuwe ontwerp is er tevens rekening gehouden met de overtuigingskracht. Zo is er in het nieuwe ontwerp ruimte gemaakt voor een fotoslider waar foto’s van het bedrijf en het magazijn getoond kunnen worden. Dit geeft de bezoeker snel een beeld van de omvang van het bedrijf.

Bekijk onze andere cases
De Waterval

Sebwite ontwikkelde een bijzondere website voor deze bijzondere basisschool.

Vertrouwd parkeren

Vertrouwd parkeren is een platform dat het mogelijk maakt om parkeeraanbieders te vergelijken bij een luchthaven naar keuze.

Smaak van Lisse

De Smaak van Lisse is het grootste culinaire evenement van de Bollenstreek. Toonaangevende horeca bedrijven uit Lisse presenteren zich 2 dagen lang op spectaculaire wijze op het parkeerterrein nabij plein ’t Vierkant.